Sunday, June 22, 2008

Sunday stupid Monday

Incepuse bine saptamana, inca ma mai relaxam in urma week end-ului de leneveala si priveam cu incredere spre noua saptamana, cand traficul si mai ales soferii din trafic mi-au taiat elanul si avantul, brusc si fara drept de apel. Ca sa nu mai vorbesc ca doar ideea ca s-a terminat cu statul degeaba e suficient sa te faca sa mormai toata ziua si sa privesti cu jind spre al tarii viitor(a se citi urmatorul interval de stat degeaba/lenevit).

Luminita a aparut dinspre ziare, cele online binenteles. Nu le mai vizitasem de multicel si am zis sa incerc sa ma pun la zi cu toate cele, cand ce sa imi vada papilele gustative, o minunatie de articol. Ma rog, lasam deoparte anumite aberatii gen reclama gratuita la x si y forumuri sau frazele deplasate "shaorma este pe punctul de a deveni, se pare, parte din brandul nostru de tara" si ne intoarcem cu sarg la lista frumoasa cu locuri unde te poti deda la orgii culinare.

Cateva dintre "shaormarii" imi sunt cunoscute, ba chiar am si trecut pe acolo in vizita de lucru, dar nu mi se pare de ajuns. Asa ca mi-am propus ca in viitorul mai mult sau mai putin apropiat sa le fac o vizita la fiecare. Cum pe la dristor am dat de vreo cateva ori si spre nemultumirea fanilor am ajuns la concluzia ca nu e cea mai cea, voi trece la urmatoarele listate.

No comments: