Saturday, June 07, 2008

Pariu cu mine

Cu cateva luni in urma am lansat un site de turism. Am vrut un alt domeniu/nume decat un clasic turism.xx si intr-un moment de inspiratie(fara transpiratie) am venit cu ideea de a strabate tara-n lung si lat, adica www.lungsilat.ro

Dupa normalul entuziasm din primele cateva saptamani de dupa lansare, a urmat o "pauza" in care interesul meu pentru a lucra la "opera" mea a scazut incet, incet. Am tot sperat sa reusesc sa gasesc pe cineva care sa se ocupe full time de el in locul meu, eu avand un job si alte treburi pe cap. Si uite asa am ajuns sa imi dau seama in ultimele saptamani ca site-ul e aproape mort si asta e doar din cazua mea.

Ca sa imi iau revansa si mai ales pentru ca eu inca mai cred in el m-am hotarat sa ii acord o noua sansa si ceva mai mult din timpul meu. Ce mai tura vura am facut un pariu cu mine ca intr-un an il pun pe picioare prin forte proprii...

P.S. Pentru prima oara in viata mea am pariat pe Romania si se pare ca nici nu m-au dezamagit baietii :))

No comments: