Tuesday, March 09, 2010

Neri Per Caso...

Dar nu cantareti din intamplare.

Aseara am avut ocazia sa ii vad intr-un concert pe cei de la Neri per caso si in ciuda vremii de afara, a traficului care m-a obligat sa imi las masina balta pe o straduta si sa iau metroul pana la Romana dupa care pe jos prin viscol si ninsoare(eu marea lenesa) a meritat! Din primele momente mi s-a lungit gura pana la urechi si nu de putine ori m-am lasat puratata de val si de muzica lor. Au fost minunati, fenomenali, au intrecut orice asteptari as fi putut avea de la acest concert si asta dupa un "aproape dezamagitor" Bobby Mcferrin.

De cei de la Neri per caso auzisem inca din '96, '97, imediat dupa marele lor succes de la festivalul Sanremo si a fost vorba de dragoste la prima vedere, dar uitasem treptat de ei dupa ce am incetat sa mai urmaresc programele italienesti de televiziune cu care am crescut in anii 90. Aseara speram sa dureze cat mai mult si faceam planuri sa caut cd-uri cu albumele lor. Publicul a fost minunat, entuziast si mai ales s-a lasat antrenat de muzica si de "baieti", care pe langa vocile lor ne-au mai descretit fruntile si cu umorul lor, pacat ca nu au avut sala plina, ar fi meritat.

No comments: