Monday, May 12, 2008

Lasati bloggerii sa vina la mine

Mai nou ma obsedeaza ideea de promovare online. Nu doar pentru blogul meu mititel, dar vreau sa ajung cat mai buna in domeniul asta nu de alta, dar se poate castiga o paine cinstita din asa ceva.
Ma rog de cele mai multe ori lenea e cucoana mare, dar cateodata mai iau laptopul in brate si browser-esc pana nu mai pot/imi amortesc diverse membre inferioare sau superioare/imi dau seama brusc ca maine dimineata trebuie sa mai ajung si la munca si ora de culcare a trecut de mult.
Partea buna e ca din cand in cand mai gasesc si lucruri interesante, unele care chiar ma incurajeaza si imi dau sperante ca intr-o buna zi "o s-o scoatem la capat"; mai serioase, mai haioase, dar care imi pun neuronii in functiune. Asa ceva vreau sa "impartasesc" cu voi in aceasta zi glorioasa a bloggingului:




Nu plecati, Va urma!

No comments: