Thursday, May 08, 2008

fapt divers...

Ieri dimineata, pe la ora 11 am simtit ca incepe masa sa danseze. Initial am crezut ca e vorba de vreun camion sau alt monstru mecanic ca se lucreza prin zona si traficul e deviat, nebunie nu alta... Am ciulit urechile, dar nu am auzit zgomot, ce sa fie, ce sa fie? Masa se misca pe orizontala si nu pe verticala asa ca am tras concluzia (fulgerator) ca e un cutremur, dar pana sa am timp sa ma panichez sau sa reactionez s-a si oprit. Prin birou/firma nimeni, nimic. Am mai intrebat lume prin Bucuresti daca a simtit ceva, cum mi s-a raspuns ca nu, am tras concluzia ca mi s-a parut, o fi fost de la lucrari si nu mi-am dat eu seama.
Dar, "surprize, surprize", ce vad azi intr-un ziar? Seism în Ucraina, resimţit la mare. Am topait de bucurie: chiar a fost cutremur, nu am batut campii :D Totusi nu a mai simtit nimeni altcineva? Em ai za one and only?

P.S. am salvata o convorbire de ieri pe mess in care intreb de zgaltaiala, pentru cei care nu ma cred...

No comments: