Wednesday, February 13, 2008

ultima zi de topteci

Si a venit si ultima zi la Toptech...
Au trecut aproape 2 ani de cand am venit in Bucuresti, sperand la multe :) temandu-ma de si mai multe, despartindu-ma de niste oameni dragi si de primul meu loc de munca, care din multe puncte de vedere a semanat a "prima dragoste" :D

Acum ma simt mai batrana :)), mai cobolita, cu ceva mai multa experienta la gasit masina lovita in parcare si masina blocata de diversi "eu fac ce vor muschii mei" si mai dezamagita de preturile astronomice la apartamente in bucale.

Ce urmeaza nu stiu, probabil mai multa "javra" in loc de cobol, un salariu mai bun, un drum pana la serviciu mai lung, un concediu mai scurt(asta nu e de bine :|), colegi noi, niste plimbari pe malul lacului floreasca in pauza de pranz, un birou cu 2, 3 colegi spre deosebire de 14 cati erau aici si same old, acasa - job, acasa - job.

Inca nu m-a cuprins febra noului loc de munca; mi-e greu sa imi strang lucrurile de pe aici(multe si marunte) si sa sterg cam ce aveam eu pe calculator, poate mai las ceva muzica pt cine vine dupa mine:) sper sa ii placa ceva din amalgamul pe care il am :D Am adus cookies pt colegi, asa ca ultima cinste din partea mea :) si incet, incet o sa golesc biroul.

Pana una alta o mai lungesc uitandu-ma la tot felul de prostii(nu toate sunt prostii) pe net :) Aici cica poti vedea cat economisesti daca inlocuiesti becurile incandescente cu cele fluorescente; doua locuri interesante pt o mini vacanta(Balvanyos si Dracul Danes); ceva funny, dar numai cu sonor si bla cum zice, un (inca) actual coleg ;) Dar parca prea repede trece ziua asta, de cand cu demisia numaram si orele pana sa plec, azi parca nu am suficient timp.

Revin...

P.S. Ca final mi se par potrivite niste poze cu "toptech"







2 comments:

alexnicolae said...

Felicitari ! numa bine la noul loc de joabe! iar acum sa vorbesc despre mine... )spamez da pana sa scriu pe blogu meu, si e oarecum related-A trecut un an si la mine de jobu actual, si zicea cineva de la ceva resurse umane ca de o vreme sunt foarte multi care isi schimba o data la 6 luni jobu. deci se poate si mai bine !
pt statistica: primul job 5 ani, al doilea job 3 ani, al treilea job ma cam bate gandu ca nu raman mai mult de 2 ani, daca gasesc o varianta mai buna.Deocamdata invat germana, si SAP. chestii.

alexnicolae said...

la lacul sf ana am fost sambata- duminica. Comentarii: drumul e o minunatie, numa asa meri pe drumuri umblate nu ca noi ca am luat-o prin pustietati. de nu vedeam drumu de camp. lacul sf ana e inghetat! ca e iarna acolo, indiferent ce temperatura e la bucuresti in secuime e iarna. vestea buna daca nu sunt barci sunt sanii, si prinzi sa te dai fantastic de fain cu sania la lac. te costa 10 lei sania/zi -sania mare pt 3 persoane, si 5 lei sa te traga inapoi cu jeepu la deal- partia 1 km -de drum inzapezit cu curbe prin padure. la balv. drumu e naspa. hotelurile mari sunt cam inchise iarna. sfatul meu sa dai telefon inainte sa vezi cu cazarea, ca poti sa ai surpriza sa fie inchis. ne-am apropiat , da nu am mers prea aproape deci nu stiu decat ca hotelul B. ala mare era inchis.-statiunea nu stiu cum era ca era noapte deja. Cazare la toplita pensiuni ok, intre 45-60 cazare cu mic dejun inclus, pensiuni ***, iarna nu sunt toate deschise, si noaptea nu le gasesti foarte usor pe alea mai ieftine ca is mai departe de strada, dar cu putina straduinta geastesti ceva acceptabil.