Tuesday, February 12, 2008

cica au devenit populare blogurile si hop si eu

Pagina asta e o tentativa mai veche, esuata cu succes :)) de pe vremea cand nu tot romanu' stia ce e aia blog si cand nu tot ce zbura se manca(posta pe youtube).

Intre timp cica mi-am schimbat si eu prioritatile, preferintele, jobul, locul :) si mi-am adus aminte intr-un final si de contul asta.

Oricum nu va faceti sperante, nu o sa va tin la curent cu tot ce misca pe net, ca nu e asta treaba mea, poate va mai anunt asa din cand in cand ce filmulete stupide mai circula pe mess, da numai ca titlu informativ, ca oricum le primiti si voi. O sa bat campii in special despre mine, in lipsa altor laudatori si despre ce fac/citesc/muncesc/planuiesc or whatever, ca sa citam un mare clasic aflat inca in viata.

Printre altele sper sa mai postez si ceva poze, ca de, sunt mare artist, fara un aparat inca :( si probabil sa va bat la cap cu strumful meu. Si sa nu uit, unul dintre subiectele preferate cu siguranta va fi Living in Bucureshhhhhhhti :D ca aici poti povesti o viata si tot o sa mai ai ce spune.

No comments: