Thursday, July 10, 2008

Paianjeni sub influenta drogurilor

Unul dintre link-urile care circula in masa pe messenger :)

Totusi mi s-a parut interesant si mi-a atras atentia. Daca bietii paianjeni au luat-o razna de la droguri, ei avand un sistem nervos nu foarte complicat, va dati seama ce se intampla prin creierele noastre aflate "sub influenta stupefiantelor"?

M-a pus pe ganduri mai ales efectul cofeinei, eu nefiind o bautoare inraita de cafea, ba chiar renuntand, dar o poza de genul asta cred ca m-ar face sa ma gandesc de doua ori inainte sa imi fac o cana de cafea, nu de alta, dar de felul meu sunt mai aiurita si imprastiata, daca mai bag si cofeina numai de bine nu e...

Si ca sa intelegeti despre ce vorbesc sa aratam si pozele:


Aflat sub influenta cofeinei










Aflat sub influenta marijuanei










Aflat sub influenta somniferelor

No comments: