Wednesday, March 12, 2008

Ora planetei, Carti, Calvarul senatorilor

O initiativa a celor de la WWF, ora planetei: pe 29 martie ora 8 seara stingeti luminile! Noi facem diferenta.

Am gasit un site destul de interesant; initial doream sa gasesc o carte de Frank Herbert, pentru ca voiam de mult timp sa o citesc si hopa mitica, uite ce am scos din palarie Wattpad Pe moment am citit doar ce doream, am gasit chiar in limba romana, dar din cate am vazut sunt multe carti, in mai multe limbi, organizate si pe niste domenii. Spor la citit ;)

Ceva foarte important si serios de discutat :)) Alesii nostri sufera
Nivelul radiaţiilor emise de antenele de pe Casa Poporului depăşeşte cu mult indicele normal. În sala de şedinţe a Senatului, umezeala este atât de mare încât le induce aleşilor stare de somnolenţă.



P.S. am notat in agenda sa nu uit sa sting lumina :)

No comments: